Fredag - boom boom

Då var det dags för fredag igen, har inte hänt mycket mer än att jag har jobbat hela veckan, och tillbringat några kvällar med Jimmy och Fredik, som vanligt med andra ord ;PImorgon och på söndag blir det jobb trogen arbetare som jag är. Sen imorgon efter jobbet ska jag dra in till Skövde, eftersom det inte blev något i tordags(jag fick jobba). Och sen prata vi om att vi skulle titta in hos Jonas och Fia när vi är klara. Eftersom mamma, pappa, mormor och morfar drar iväg på torsdag.

En fantastisk sak är att det är fortfarande städat i mitt rum, det brukar ju bli stökigt igen efter några dagar, men icke! Gött :E
På måndag ska jag vara ledig har jag tänkt, tror att jag ska försöka baka då, får ju dock inte äta men får väl bjuda andra ^^ Rev ut några recept i tidningarna på lunchen idag, får se om jag kanske gör något av de :P

Nu blir det läsa och sova!





Måns Zelmerlöv var med på "så ska det låta" ikväll.
Mamma: "Han är rätt söt den där!"
Pappa: "Är han lik mig??"
Tyvärr pappa, men.. ehh.. ja jag låter bilderna tala för sig själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0