Tisdag -

Jag måste skicka in tävlingsorden från korsordstidningen idag, ska bara lösa de sista. Jag kommer glömma att göra det idag, skulle tippa på det om jag känner mig själv.

Inget speciellt vidare väder idag. Funderar på om jag ska dra in till Karlsborg för att sola på haganäset. Vore skönt, får se om det blir av. Imorgon bär det av till Skövde för att hämta ut varor på Skövdes slakteri med mormor. Då blir det nog grillad mat imorgon, gött det.

I helgen har jag jobbat. Även i söndags, jobba dock bara 7-11 i hemvården, men 12-17,30 var jag kontaktperson. Men när jag skjusa hem henne så pajade såklart bilen. Min vanliga tur.. Avgassystemet hade lossnat så hängde på tvären. Jag ringde hem till mamma. Jag fick inte åka någonstans för pappa skulle komma för att se om det gick att bilda upp det. Så vi fick vänta vid vägen i 20 minuter ungefär för att vänta på att pappa skulle konstatera att det inte gick att binda fast det, han fick slita loss det. Det kunde ju lika gärna jag gjort. Men pappa tog den bilen eftersom har var skitig om händerna, ville ju inte skita ner vår nya bil. Men vi hade iaf gött vänder medans vi väntade. Tidigare hade vi spelat minigolf, jag vann :D Yay!


Solong!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är snäll mot bilar du ;D

2009-06-02 @ 16:08:56
URL: http://fiun.bloggproffs.se/
Postat av: Emelie Olsson

haha inte mitt fel! Vi har väntat på att det ska lossna sen typ mars. haha

2009-06-02 @ 16:33:48
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Jag kör ju iaf inte in i saker! Ha ;)

2009-06-04 @ 14:12:04
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0