söndag - aj aj

Då var det söndag igen. Vad har man gjort? Mest jobbat faktiskt. Dock i fredags var jag på Fias student. Efter fick vi god mat i Karlsborg. Eftersom Fia inte är något fan av hennes klasskompisar så drog jag, Fia,  Jonas och Johanna(fias syster) till krogen, blev Vatra. Var dock inte så roligt, inte alls mycket folk.

I lördags var det kalas för mig och morfar. Så fick presenter, massa bra presenter också :)

Och idag jobbar jag för fullt, delad tur. 7-11 och 17-22. Har dock ont i ryggen, har säkert lyft fel :( Ajsing! Inte så skönt faktiskt!


I veckan blir det massa jobb, ledig fredag och lördag. Och då bär det nog av till Kvänum för att fira midsommar hos Daniel. Får se hur vi tar oss dit. Vem kan offra sig och köra? ;P JAG KÖRDE DENNA HELGEN! Så jag röstar inte på mig! Ner går ju bra men inte hem dagen efter tack ^^

Fortfarande inte fått bilder från festen, folket är sega!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0