Måndag - äckliga måndag

Imorgon drar jag på kryssning till Finland, Helsingfors, för att fira mamma som fyller 50. Jag hatar att åka bort, innan när man ska packa. Så nu är jag gring som jag alltid blir när jag packar, haha. Men snart på bättre humör.
Blir snart mat och sen kommer Linda hit för filmtajm. Trevligt.

Vi åker imorgon halv 10 från Skövde, så blir att dra upp tidigt. Och mamma till nervvrak kommer se till att jag går ut genom dörren  i god tid antar jag ;P Hon kommer bli sur som vanligt på mig och pappa för att vi ALDRIG kan vara färdiga i tid, medans hon är påklad och klar 30 minuter innan avsatt tid, hihi ;P

Men nu ska jag fixa lite till med packning, Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0