Måndag - hot

Idag har det varit varmt, jobbat kväll också. Innan jobbet drog jag ut till solstolen, men jag klarade inte mer än 15 minuter. På jobbet har jag varit jätte trött i huvudet, fast man har druckit mycket.

Börjat läsa "En shopaholics bekännelser" av Sophie Kinsella. Tänkte läsa den innan jag kollar på filmen, hittills är den bra iaf :) Tove sa dock att filmen var kass men men.

Köpt massa böcker, fick hem mer idag igen, så vet redan vilken nästa bok jag ska läsa. 17 nya böcker på några dar, så nu finns det gott att välja mellan. Måste ju slösa lönen på något :P

Nä nu blir det sängen, är helt slut! Vädret tar på en. Jag längtar redan till duschen imorgon efter jobbet eftersom jag har eget städ, dusch och tvätt på eftermiddagen hos en vårdtagare (som det inte brukar vara så vackert hos), i värmen *pust*. Men jag är ju bäst på att städa så kommer blir skinande rent! Yeah! Det stavas P O S I T I V !

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0