Torsdag - badat

Idag har jag badat två gånger i hammarn. Senaste gången var med mamma och pappa! Kan ni förstå detta? Ni tycker väl inte de är så speciellt, MEN dessa två är badkrukor så ini... men nu lär väl hela Sveriges befolkning har badat, det är ute med oss! Dock har inte Jimmy badat (men det var ju människobefolkningen jag tänkte på). Men ska försöka få med mig Jimmy imorgon till sjön!

Jobbat mån-ons. Igår var det svettigt - 3 duschar, 1 stort omvårdnadsstäd och ett stort städ som jag fick ta hela själv(brukar vara två). Fia berättade att i Skövde där hon är så har man 1 städ/veckan varje personal, lite skönt vore det. Men går rätt bra att städa. Fast igår var det ju så jäkla varmt så var riktigt svettig! Kände mig enormt sunkig på rapporten, hehe.

Imorgon kommer Fia och Jonas förbi en kort stund innan de ska dra till Karlsborg, vi ska nog bada :) Kyrksjön är inte testad detta året än, inte Kopparsjön heller.

Idag har dagen beståt mycket av Sister Hazel :) Mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0