onsdag.

Var ledig igår, var skönt. Tog en lång sovmorgon. Jag och Linda åkte in till Skövde vid 14 tiden. Vi visste vad vi skulle göra så blev inte länge vi var inne. Dock tog vi ett spontantbesök på "mio", vi vandra runt men placera oss i en soffa där vi pratade och blev sittande i 10-15 minuter, var allt skönt det :)
På kvällen kollade vi på film, men eftersom hon skulle jobba dagen efter så slutade kvällen vid halv 11. Men jag träffade på Jimmy och Fredrik och blev hos dom ett tag. Trevlans. Idag blir det till att jobba kväll, ser dock inte fram emot det så mycket för jag har ont i vänster foten, men får väl bli att gå runt haltandes.


Nu ska jag fixa maot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0