Ondag - veckodagen mitt i

Då var det onsdag. Jobbar kväll idag, Igår när jag jobbade 7-13 hade Monica lyckats klämma in 3 duschar, den sista var riktigt svettig, puh. Men det gick väldigt fort, jag kom och jag gick hem i princip kändes det som, som alltid iofs.

Imorgon blir det dags för frisören, får se vad jag hittar på, blir nog som vanligt i princip.  Jag och Jimmy pratade om att åka och plocka jordgubbar på dagen imorgon, men vi får väl se om det blir av eller inte. Men vore gött.

Var nere på  spåret idag, men det mullrade som tusan så beslöt mig att det inte skulle bli många varv, och tur var det för när jag kom till gatan min började det regna och när jag öppnade dörren vräkte det ner, ibland ska man ha tur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0