Onsdag - ledig

Idag är jag ledig från allt jobb, skönt det också. Har inte gjort ett dugg idag, plocka ur diskmaskinen annars har jag bara varit vid datorn eller tvn, haha, har snart varvat Globetotter 2.

Imorgon ska jag vara kontaktperson, ska in till Skövde till stan. Innan ska jag till Karlsborg till banken, ska fixa så jag byta mitt "ung visa" till något annat och sen ska jag även fixa internetbank (ville inte ha det förut eftersom det kostar, men nu vill jag ha det :P). Och på kvällen så ska jag träffa Johanna, ska få mina saker jag beställt och ska även byta julklappar, kanske dags att slå in hennes då? hehe

Torsdag vet jag inte riktigt vad som händer och sker faktiskt. Får se om jag får jobb, hoppas på det iaf.

 På fredag blir det fest på Kåren :)

Lördag ska jag till Lidköping och sen vara med Linda. Och sen ska jag sova hos Linda och på söndag ska jag fortsätta vara med henne :P
Så blir inget jobb på hela helgen, kan vara rätt skönt iom att jag jobbade förra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0