Onsdag - dude

Det verkar inte gå så bra med det här nya vanorna, klockan är över 23 som igår. Och imorse låg jag och snoza i 45 minuter, men härligt att man har tid med det, en arbetslös kvinna som jag är ! Kan vara skönt ibland. Tänkte att jag skulle ta mig ut på en promenad, men blev inte riktigt så, hehe.

Imorgon blir det Jönköping med Tove då, hoppas det blir kul. Och att vi hittar, hehe. Och att vi handlar mycket! Då det är som roligast, för oss alltså, inte ekonomin.

Och på lördag ska jag eventuellt fika med Emma tösen :) Roligt!! Hoppas jag inte får jobb bara ^^ Annars i helgen har jag inte så mycket planerat faktiskt. Får se vad som händer faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0