Tisdag - mmm

Har kalasat hos Fia igår, hon fyllde nämligen 20 igår. Grattis grattis! Fick ett presentkort på guldfynd av familjen vår ^^ Inte helt fel i min mening att få :P

Igår natt hade jag även en underbar dröm. Sicken bra kyssare jag hade på besök, ujuj. Snygg var han också. Honom skulle man absolut inte säga nej till att ha i verkligheten, haha :P

Idag har jag inte gjort något, datorn är forfarande paj. Kan sitta en kvart i taget så skriver helspänd! Försökte att skriva igår men det gick ju lika bra som när man ska ha snöbollskrig utan snö! Så idag har jag haft fruktansvärt tråkigt och bara tyckt synd om mig själv, haha! Jag kolla på skräckfilm men mamma imorse. Jag skulle på bio men Fia och Jonas idag, men fanns inga bra plaster(bara längst fram) så vi skippa bion och tar den en annan dag istället!

Annars i veckan har jag inga planer än så länge, så om ni vill göra något är det bara att höra av sig! ;)
Vågar inte skriva mer ifall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0