Lördag - Linda

Är hos Linda nu. Låna hennes dator eftersom min dator har bestämt dig för att inte fungera :/ Men jag ska ta med mig pappas grafikkort som Fia fick låna av min far. Så får vi se om den fungerar sen :P Förhoppningsvis ska den det iaf.

Ikväll blir det spelkväll hos Fia och Jonas. Fira Fias födelsedag som är på måndag. Ska dock på kalas hos henne på måndag så blir ingen present från min del iaf.

I onsdags på nyårsafton blev jag väldigt kalas. Dock inte så kontigt med tanke på hur mycket jag drack. Men jag hade iaf jäkligt roligt, haha. Trosor, bröst, telefonsamtal, härj,  hångel, bus, pussar, fråga om kondom, förlovning och en hel del annat. Ja herregud  sicken kväll, haha. Blev lite för mycket av det goda nästan ;)
Hemvägen från torget är ett minneblott i mitt minne, tove kommer säkert dock ihåg mer ;) haha
Men jag hade iaf underbart roligt!

Nu ska jag umgås med min Linda!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag fick minsann ett paket ändå :D

2009-01-05 @ 12:47:48
URL: http://fiun.bloggproffs.se
Postat av: Emelie

ja jag är ju såå snäll! ;)

2009-01-05 @ 22:43:34
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0