Fredag - vitlök

Jag kan inte skicka sms från min mobil, ganska irriterande. Knasiga är att det bara är det som inte funkar. Det går att ta emot sms och samtal är det inget mysko med, hehe. Får se om jag kan lämna in den. Kanske är min saft roligheter som har kommit problem med nu, hoppas inte. Förhoppningsvis går det på garantin. Vill ju helst inte punga ut till en ny mobil igen. Finns roligare saker att lägga pengarna på!

Jobbat idag, i hemvården. Har inte hänt något speciellt ikväll. Var en tant som tjata om att jag kommer missa "På spåret" nu när jag jobbar och fråga om hon hade någon som spela in det till mig. För att lugna hennes oroliga själ sa jag "Jo min mamma gör säkert det" (vilket hon självklart inte gör). Hennes kommentar: "Har du inget man?!?" 

I helgen händer inte så mycket. Ska träffa Emma imorgon :) Och ska även vara kontaktperson. Har ätit massa vitlök idag, så grattis till er! Ni har dragit högsta pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0