Onsdag - come on

Ikväll blir det bio med hon jag är kontaktperson för. Vi ska gå på stan och sen på den nya Wallanderfilmen, hoppas den är bra bara, blir roligt och se hur de löser detta med Johanna. De skulle ju iaf inte sätta in någon ny som spelar Wallanders dotter.

I helgen har det blivit mycket jobb, torsdag-måndag och dubbelpass i söndags, så igår kändes det i kroppen iaf att man hade jobbat. Så var väldigt trött och tänkte att jag inte skulle orka läsa. Men hur som helst så börja jag läsa och läste ut "Ljudet av ditt hjärta" och jag som skulle sega lite tills den fjärde boken släppts den 12 mars. Längtar!

Annars i veckan vet jag inte riktigt vad som händer, ska på bio på söndag i Tibro, Twilight. Har ju bara sett den med usel kvalite med Lindas bärbara. Så det blir minsann inget jobb på söndagkvällen iaf. Tänkte att jag ska försöka att hitta på något med Linda också i helgen, får se vad som kommer hinnas med :P

Nu bär det av för att äta frukost iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0