Måndag - mumu

Måndag igen. Helgen är över och borta. Även denna helg blev bra. I fredags har jag ju skrivit om i tidigare inlägg, i lördags kollade jag och Linda på melodifestivalen, var riktigt dåligt! Jag var inte riktigt på humör i lördags. Vi tog en liten biltur i Mölltorp och sluta med att vi kasta snöboll på Jimmys fönster för att sen se slutet på HotChick. Senare åkte vi tillbaka till Linda där vi lura Asp rejält med att Linda och jag var jätte osams pga av en kille, haha. Ojojoj, vad han gick på det.
Igår hände det faktiskt inte så mycket jag kolla på Beck med Fredrik, Jimmy och Johanna på kvällen. Innan på dagen kolla jag på film pirates...

Och idag tro det eller ej gick jag upp frivilligt vid 7.20 och satte mig i storarummet för att kolla på de övriga två filmerna av pirates.... Skönt för det var längesen jag faktiskt vakna pigg, skönt :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Orkar inte skriva mer, blir inget bra ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0