Måndag - helgen är över

Då är helgen över. Varit en bra helg. Jag jobbade i lördags(mindre kul), men sen efter jobbet drog jag till Linda och sov där. Alltid roligt med den tösabiten :) Vi låg och pratade till 3 på natten kanske och sen så slockna vi båda två och vaknade vid 11 ungefär, skönt. Vi var nyttiga att gå ut på promenad, eller ska jag säga dans ;) haha
Sen på söndagskvällen var det äntligen dags för bio :)

Och just nu sitter jag bedövad i halva munnen och känner mig som ett missfoster såfort jag ska röra läpparna, haha. Jag har lagat ett hål. Gick på mindre än 24 minuter. Jag strunta i bedövningssalva så gick lite fortare. Jag har ju ingen som helst skräck för varken tandläkare, sprutor eller borrar. Men det är inte konstigt att vissa har de så mycket som de daddar med en.
"Går det bra Emelie?", "Är du tandläkarrädd?", "Är du rädd för sprutor?", "Är du säker på att du inte vill ha någon salva?" och åter igen "Går det bra Emelie?" Vet inte hur många gånger de fråga om de gick bra. Hur lätt är det att svara när man har massa grejer i käften också? hehe, tossigt det där. Men jag har så bra tandläkare som jag är väldigt nöjd med iaf :) Och hon som var med tandläkaren idag var jätte bra. Hon dadda inte mycket med en iaf, det var gött. "Vill du ha bedövningssalva?", "Öhh jag vet inte. Det tror jag inte. Kör på bara.", "okej då gör vi så, det är ju inte så farligt"
 haha, och nu inser jag att jag sitter och skriver om mitt tandläkarbesök och inser hur fruktansvärt ROLIGT det måste vara för er att läsa!

Tänkte att jag skulle dra ut på promenad när bedövningen har släppt iaf. Får vi se om det blir så eller inte. Men tanken är god iaf!

Kommentarer
Postat av: lindis

Funney day honney! :D

2009-02-16 @ 22:29:37
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0