Fredag - pust

Jobbat ikväll. Kommer inte kunna äta nötkräm på säkert ett sekel. Haha, har varit en tråkig och jobbig kväll idag. Inte varit där jag brukar och det är roligare när man känner vårdtagarna lite mer faktiskt. Nää, är helt trött i kroppen idag. Vakna tidigt och kunde inte somna om(eller ville inte somna om) så jag läste lite och sen var det dags för att dra in till Skövde för att besiktiga ljusgröna bilen, den mådde bra förutom att en lampa var trasig. Och sen åkte jag hem till mormor och morfar och fick mat av dom :) Så snälla och söta så ^^ Och sen var det bara hem en kort stund för att sedan åka till jobbet. Så är trött, trött, trött! Sa jag försten att jag var trött?

Blir sängen om någon halvtimme så jag är pigg imorgon. Jobbar 7-11 (inte långt pass men alltid något iaf :) Är ju iaf 500 kr ;P

Jag var på bio med Fia i tisdags, gratis :E Filmen var dock jätte kass(mammut), men jag slängde ju inte ur allt popcorn iaf, någon lärdom fick man genom det iaf!  Och i onsdags var jag med Tove, vi kolla på film, åt mat och spela Wii ;P hehe

Bulgarien 19-27 maj är bokat :D
Tjooop galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0