Fredag och lördag - frukost

Jaha då var denna vecka snart över. Jag har inte jobbat på hela veckan, ganska skönt det också ibland. Har varit trött i veckan. Jag måste ha sömnproblem. Men jag drömmer ju mycket så kanske inte är så konstigt :P Inatt drömde jag blandannat att jag gjorde "inbrott"  och polisen antog att jag skulle några som sålde narkotika och massa sånt, jag säger då det.


Råka visst inte skriva klart igår. Det blev beställning på panduro och räkor innan jag drog iväg till Johanna. Det var jag, johanna, jimmy, linda, fredrik, kicki och amanda så var lite trångt när vi kolla på lets dance, men sen övergav kicki, amanda och jimmy oss så blev lite mer plats för oss. Och även en av min tå mossades, vad gör man inte för att fixa lite utrymme! Vi tittade iaf på Patrik 1.5 :D En mycket bra kväll må jag säga :)

Nu vädrar jag mitt rum. Dags att stänga snart, luktar varmt element.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0