Torsdag - juridik

Sitter i skolan just nu. Väntar på att klockan ska bli kvart över :P Jag väntar på en 4 timmars föreläsning i "ansvar och juridik". Det är nog inte många som kommer gå på föreläsningen. Det är sista föreläsningen för året och den är fyra timmar lång. Det är massor som jag har pratat med som inte ska gå på den, men im still going! ;P

Så föreläsningen slutar 17, då blir det snabba puckar hem för att börja jobba kl 18. De kunde tydligen inte hitta någonannan som kunde jobba för egentligen skulle jag börja kl 17 :P Så det blir snabbt hem för att byta om. Kanske kan smita tio minuter tidigare för att ta någon macka, annars är jag nog hungrig vid 22 :P

Nej nu är det dags för toa och sen gå in till salen, var hälsad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0