Onsdag- frisören senare

Pappas dator har pajat och vill inte fungera, vilket mamma tycker är väldigt roligt. Mamma tror inte att pappa ska klara att åka för att kolla på möbler idag, men hur som haver är de påväg ut genom dörren. Jag sitter vid datorn och rättar anmärkningar vi fått från handledaren. Denna konversationen utspelades sig när pappa höll på att ta på sig sina skor och mamma stog påklädd och klar.

M: Idag har du större problem än vanligt eller?
P: Va? Nä? Emelie vad tycker du har jag det?
E: Eh har vaddå?
P Större problem än vanligt
E: Hmm jag vet inte...
P: Emelie vill inte uttala sig för hon har sådana problem med sin mamma Eva...
......
P: Hur stor var soffan som vi har nu? Jag måste nog gå och mäta.
M: Men den har du ju mätt 150 gånger....
*Pappa travar in i storarummet, mamma följer efter.. Det mumlas inne i rummet. Mamma går ut mot hallen*
P: (mumlar lite siffror) Kommer du ihåg det nu då Eva?

haha

Kommentarer
Postat av: liindis

ja gillar er familj :D

2010-01-02 @ 15:08:22
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Haha, säger du det ;P

2010-01-06 @ 23:10:37
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0