Lördag - minne manne monne

Har en saftig och rolig konversation som jag ville lägga upp. Men mamma har förbjudit mig med motiveringen:
M: Nej du får inte lägga upp de. För om du lägger upp de så ¤!¤#"!##½!#%/%!!!
Ja, så det blir ingen saftig och rolig konversation utan jag anser att det är nog bättre att låta bli.

Just nu är jag själv hemma, mamma och pappa är iväg för att köpa julklappar och undersöker om den perfekta soffan finns där ute i någon butik. Kommer gå som med kökslampan. Efter vi hade gjort om köket hängde mamma och pappa upp den gamla lampan till vi hittat en ny att sätta upp. De var motiverade i början och åkte till lampaffärer men de hittade ingen de kände sig nöjd med. Letandet la sig efter en tid för att sedan blossa upp igen något år efter. Detta fram och tillbaka i letandet har pågått i över fem år. Dock i år, den 6 december, kom mamma och pappa hem med en ny kökslampa från ULLARED. Ibland är budgetställena bra. Tydligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0