Fredag - LÖRDAG

Känns det som fredag idag? Nej. (Kom på att det inte är fredag utan lördag, haha) Försov mig imorse, kom fortfarande i tid, måste ha haft bra fart. Vaknade halv 7, tog någon minut att inse att jag såg rätt på klockan (jag hade stängt av väckarklockan i sömnen, suck!). Men jag infann mig ändå i bilen tjugo i 7, så hade 5 minuter innan jobbet iaf. Tummen upp för det!

I lördags var det fest. Förfest hos Linda som vi firade och sedan blev det utgång på Husaren. Och jäklar jag var definitivt inte nykter! haha, så kan det gå när haspen absolut inte är på! Men jag återhämta mig från denna utekväll. I veckan har det bara varit jobb förutom i onsdags, då var jag och pappa ute i trädgården hela dagen. Han höll på med altanen och jag fixar med stolen som är mitt nya projekt. Hoppas jag gör klart och att det blir bra :)


Igår var jag jäkligt trött och sur när jag kom hem. Usch, vilken dag, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0