Torsdag - gääsp

Igår var jag och Tove i Ullared, ujuj, vi är shopparna. Jag handla för 2700 kr(två kassar) och tove vann med sina 5300 kr(4 kassar + X antal lösa kartonger). Vi fick nästan plats med allt i bagageutrymmet, en kasse inne i bilen bara.
Men vi fick flytta runt lite när vi skulle åka till Varberg för att hämta upp Engel, hon hade en stor resväska. Men vi fixa det allt. Sen var nästa stopp i Skövde där vi skulle plocka upp Oscar. Blev ganska trångt för folket där bak. Men gick så bra, vi kom ju hem ^^
Jag var kartläsare på vägen dit (jag är ruskigt duktig!). Vi åkte vid 7,00 på morgonen och kom hem vid 21,30 ungefär.

Så idag när jobbet ringde och fråga om jag ville jobba var det segare än segast att gå upp. Men tog mig upp till jobbet iaf, men jag har gått som en zoombie hela dagen. Varit massor med poliskontroller och jag hade ju inget körkort med mig. Men som tur var blev jag aldrig inkallad, puuuh!

I morgon åker jag, Jonas och Fia till kusten för att hälsa på farmor och farfar. Det fylls 80 år där nere på söndag, farmor börjar allt bli gammal ;P Och farfar blev som vanligt jätteglad när vi skulle komma och han hade redan förra helgen planerat vad vi skulle äta mm. Han är allt söt den där farfar Uno (L)

Nu blir det tvätt och vattna pappas orkideer, pust.

Underbart väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0