Ondag - eller?

Löste ut min och Jonas vinst på keno, det blev hela 16 kr! Jäklar i havet, jag kommer snart bli rik!
Annars händer det inte mycket i mitt liv. Mamma och pappa är fortfarande i Thailand och jag är själv hemma. Igår mellan jobbet och att Linda skulle komma till mig så städa jag, det sluta med att jag skrubba rent duschväggarna, mer hann jag inte. Men vilken skillnad! Ojoj, så det glänser!
Jag och Linda grilla även igår, blev grillspett. Massa gott, även om marinaden inte lukta så gott ^^

Skulle gått på bio idag, men såg bara på halva pga akut sjukdom, lite surt men så är det

Nu blir det nog lite mat och sen *trummvirvel* TVN!

Kommentarer
Postat av: Tove

vadå akut sjukdom? :O fick du går från bion?

2009-04-09 @ 21:19:21
Postat av: Emelie (Quartz)

Ja efter halva :(

2009-04-09 @ 22:39:22
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0