Måndag - det är så mycket jag inte vet nått om

Ge aldrig uppgift med att mata dina fiskar, måste komma ihåg att mata de små liven. Och jag måste vattna orkideer idag också. Du får 100 kr om du gör det! Är ju så jäkla segt!

Ska se till att skicka in lösningar på korsord idag, i hopp om att jag ska vinna!

Har en konstig känsla i kroppen idag. Kan bero på att det är kallt som satan här, jag stängde av värmen i förrgår, tror inte jag skulle gjort det. Men jag sätter inte på det eftersom det blir varmare.. Det är 17.5 grader i huset, inte allt för skönt när man ska sova :S

Jag hoppas på vinst och varmare hus!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skyll dig själv!

2009-04-20 @ 18:11:09
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0