Lördag -

Igår var jag i Skövde med Jimmy och Fredrik, deras kusin Annelie var också med. Det blev mycket skratt och en filt inhandlat. Vi kom väl till mölltorp vid halv 7. Då blev det grillkväll med hela familjen Siderud, mycket trevligt, längesen man var flera vid bordet. Tvn har ju blivit mitt sällskap i en månad.

Folket nere i Thailand har blivit sjukt, det börja med mormor, sen någon dag senare morfar och pappa och nu mamma. Hoppas de blir bra tills de flyger(dvs imorgon kväll/natt) inte så roligt att sitta med det i flyget och tåget kanske.

Idag ska jag träffa Linda en sväng :) Ett tag sen man träffa dig nu, mer utav det! Sen ska jag försöka på en ny bok och ikväll blir det grillkväll.

Fick lönebeskedet, men det blir till att ringa Gerd, för jag har bara fått 1-10/4 för att vara kontaktperson så det ska jag fråga varför. Kan tänka mig att kontraktet har gått ut kanske? Men ska inte hon ha koll på det. För den damen har inte koll på något. Jag skulle förnya och ändra lite förra gången, hon visste hur allt skulle stå, men ändå hade hon inte gjort något när jag kom dit, hon visste inte ens vart mitt gamla kontrakt låg utan hon tog en annans och ändra allt. Suck! Och sen så hade hon ett möte i mitt möte. Nä henne gillar jag inte!

Nu måste jag fixa till min tripp med Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0