Fredag - God gave me to you

Dammsugaren har anlänt. Levererad ända fram till dörren, DHL fixar. Dock kan de ju slopa tanten i telefonen, hon kunde inte prata, jag bad henne säga om tre gånger och jag hörde fortfarande inte va hon ska. De skulle komma mellan 9-11, när klockan var 9,00 på datorn kom de. Jag fråga om det var det stora paketet han blev av med nu, han: "eh jaaaa.." Tror inte han förstod att jag var ironisk. Han ville säkert inte bara såra mina känslor och tänka att jag var lat som inte kunde ta den själv. Men den var beställd bubben... Inte mitt beslut.

Idag blir det Skövde med Jimmy och Fredrik och efter blir det säkert film eller spel. Igår körde vi alfapet, jag vann. Im great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0