Tisdag - Grattis

Trött, trött, trött, trött trött, trött, trött trött, trött,
trött trött, trött, trött trött, trött, trött trött, trött, trött trött, trött,
trött trött, trött, trött trött, trött, trött trött, trött, trött trött, trött, trött
trött, trött, trött trött, trött, trött trött.
Jag är trött.

Idag är det då tisdag. I helgen var jag, Tove, Johanna, Hanna, Fredrik och Oscar i  Stockholm. På singingbee, det var roligt dock inte så skönt att sitta på träbänkar utan ryggstöd i 3 timmar. Det kändes som att någon hade slitit bort hela rumpan :P
Efter vi hade käkat på kinaresturang myste vi på innegården vid lägenheten till 3 på natten ungefär :) En "rolig" grej som också hände var att Oscar spydde från överslafen, HAHA.

Igår ringde de från hemvården för att fråga om jag ville jobba igår, självklart ville jag det. Har jobbat idag också. Och ska jobba även imorgon och på torsdag. Skönt :)

På söndag bär det av till Stockholm för att kolla på "Så ska det låta", åhh det ska bli så roligt :) :) :) :) Längtar!


Ska iväg till Johanna sen tror jag.
Vill även gratta min bror som fyller 21 idag :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0