Tisdag - ge mig värme

På fredag ska jag till optikern, äntligen ska jag få nya bågar, visst de jag har duger ingen fara med de, men de har börjat flagna så de är silver och blått på bågarna, inte så snyggt kanske ;P Och nästa tisdag då ska jag till frisören :P
Pengarna bara försvinner ur mina händer, men de är ju till för att användas :P
Och inte nog med det så vecka 40 ska jag och Linda dra ner till Göteborg en helg. Gött :D som sagt det ska användas ;)

Idag ska jag in till Skövde för att hämta den nylagade mörkgröna bilen. Orsaken till att den lät så var för att en fjäder hade gått av. Kanske blev så när vi åkte för många i bilen? haha. Jaja, nu är det lagat iaf! Tänkte om jag skulle dra med Linda efter skolan, men beror på om hon vill och när hon slutar skolan. Vi får se. Men bör snart kolla bussar när de går iaf.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0