Onsdag - paket

Fortfarande krasslig. Inget vidare det här. Men det börjar på att bli bättre iaf :) Värken i ryggen består men men. Igår var jag iaf hos Johanna med Fredrik (jimmy var med i början också) vi spela kort, blev ganska sent, för sent.

I måndags drog jag in till optikern och beställa nya glasögon :) Det kommer att bli dyrt! Det gillas inte! Ja och vad som kommer hända idag är inte mycket. Ska ta det lugnt här hemma. Ska dra ner och hämta mitt paket på posten dock. Ska nog göra det alldeles strax faktiskt. Men funderar på om det är stort som jag tror att det är :S

Nu ska jag äta frukost iaf.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Fia

Vilka glasisar blidde det nurå? :)

2008-09-27 @ 18:08:28
URL: http://fiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0