Onsdag - guilty as charged

Otroligt att jag aldrig vet vad jag ska skriva. Och det jag skriver blir aldrig något vettigt. Men det är ju frivilligt att läsa.

Kom precis hem från Johanna. Där jag träffade Fredrik, Jimmie, Emma, Kicki och Emilia. Det blev idol och kortspel samt bus med Emilia. Och nu sitter jag och laddar in bilder från kameran på datorn, har inte laddat ur bilder på hela sommaren så kände att det var dags nu!

I söndags-måndags var det Stockholm igen, fast det var så ska det låta istället. Och GUD vad roligt det var :) Det var Martin Stenmark, Jill Jonsson, Frida och sångaren i "lasse och stefans". Martin Stenmark gjorde sönder 4 glasrutor(golvet) på ett gitarrsolo, det är inte illa pinkat kan man säga. Jag var supernöjd när jag gick där ifrån :)
Igår blev det jobb mellan 14-22 på demensen. Och sedan sov jag inte på hela natten, så jag var rätt glad att de inte ringde för att fråga om jag kunde jobba idag :P

På lördag blir det Olstorp men Johanna(och Emma). Jag är taggad, ska bli roligt. Har aldrig varit på Olstorp ;) Sen får vi se om vi får med oss Fredrik också :) Är rätt sugen på kåren också, kanske nästa helg eller vad säger du Fia? ;)

Såg att de skulle göra en uppföljare av serien Bevely hills (http://www.aftonbladet.se/nojesliv/tv/article3286483.ab), står att många hade åsikter om, men vilken serie är det inte något slags sex i länge? De behöver ju inte titta om det har problem med det. USA, USA, USA, suck på er!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3291801.ab Detta är rätt sjukt, förvånad han som blir slagen måste blivit, inte så trevligt sätt att bli väckt på kanske.

Läste en annan grej på aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3284681.ab Det är en ganska bra ide att ha skolk med på betygen, men jag tycker att det vore ju bättre att de skriver i procent än G, VG och MVG. Och sen måste lärarna ta bättre frånvaro än mina gjorde, för ibland kunde man få en "svart" lektion fast man varit där. Men annars så tror jag att det är bra, för närvaron syns inte i kursbetyg om man har gjort att vilken är ganska dåligt!

Ha det bra, nu blir det sängen för mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag kanske drar med mig Jonas på Rosenström, och då ses vi väl där antagligen. :D Har ju velat se honom rätt länge nu.. Men visst, Kåren kan vi ju dra till om jag kan. :)

2008-09-11 @ 13:01:07
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Quartz

Jaha okej, såklart vi får ses där isf :D Hur kommer ni dit och hem föresten?

2008-09-11 @ 13:13:17
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0