Måndag - ny vecka, ny dag

Jadu, nu var det ett tag sen jag skrev. Lika mycket har hänt ungefär. Min mormor och morfar åkte till Thailand i lördags och kommer inte hem förens 2 december. Det är lång tid! Kommer sakna dom ^^

Jag har inte jobbat på hela veckan beroende på att jag har varit sjuk större tiden av veckan. I veckan har jag min nya mobil och ett paket från panduro. Jag tänkte att jag skulle testa att scrapbooka lite ;) Jag har bett mormor att hålla utsikt efter lite plats/papers blommor som är fina :)

Och nu har jag även kommit på ett nytt projekt jag håller på med. Nämligen att jag ska scana in alla gamla bilder för att skriva ut en dublett från fuji. Det är MASSOR ;) Så jag började igår och pappa sa att 200 blir bra. Sen igår kväll kom han in och fråga om jag bara skulle ha dom på datorn, annars behöver jag nog 300 annars blir det inget bra. De där 234 bilderna jag scana in igår med 200? Det är bara att scana om allihopa igen. Suck.. haha

Så veckan kommer jag nog ägna till att scana in bilder om jag inte får jobba. Imorgon ska jag vara med Tove, det var längesen. Och sen på fredag bär det av Göteborg med Linda :D Sen kommer jag hem på söndag. Så det blir Weekend i Göteborg ;D Vi prata om att gå på bio(förhoppningsvis patrik 1,5) och sen skulle vi på ferdinans och till Liseberg för att vandra runt och kanske åka nått, sen blir det väl stan och att träffa Therese. Sen vet vi inte riktigt. Den som lever får se ^^ Eller har Liseberg stängt nu? :/
http://www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/lisebergparken/öppettider/oppettider08.htm Det var öppet :)

På onsdag fyller min far år. Jag har inte köpt något :S Hmm, fråga mamma vad hon ska ge ;P

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Fia

Mums på Ferdinand och fuskisar för Patrik 1,5!

2008-09-29 @ 23:48:41
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Quartz

Ja, den verkar rolig :D

2008-09-30 @ 00:00:30
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0