Torsdag - torsdag

Jaha, då var det helg snart igen. Då är det lördag strax, det betyder utgång. Länge sen nu, ska blir grymt kul. Jag är taggad. Fick Fredrik taggad igår också, hehe.

Men vad har då hänt under min vecka? De ringde frpn hagnäset igår och fråga om jag ville jobba på onsdag och det kunde jag ju. En halvtimme senare så ringde de från dagis och fråga om jag kunde jobba på onsdag men det gick ju inte, så fråga de om jag kunde jobbat på torsdag (idag) men det kunde jag inte heller eftersom jag ska vara kontaktperson idag. Så typiskt att allt krockar :P Men nästa fredag ska jag iaf vara fröken ;)
Annars har det inte hänt så mycket, eller efter jobbet igår var jag med Jimmy, Fredrik mm. Idag blir det att bege sig till Skövde, jag vill köpa nya skor, får se om jag hittar några.

Nej nu blir det frukost.
Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0