Torsdag - inget kan stoppa oss nu

Kanske dags för ännu ett ovärt blogginlägg. Inget har direkt hänt sen jag skrev igår. Jag kom hem oskadd från Linda igår. Det gjorde därimot inte Linda, hon fick en pyttefläskläpp, och ett litet sår. Jag råka nämligen kast en tärning mitt på hennes mun. Självklart var det inte meningen att det skulle träffa ansiktet! Ops!

Idag har jag jobbat som kontaktperson. Det blev bakning idag, snickerskakor och amerikanska brownie. mums, funderar på om jag ska ha med mig till Skövde imorgon och bjuda på om det blir någon fest. Jonas var ju inte sugen så. Men vi får väl se hur det blir. Det är ju halloweentema imorgon, och jag antar att det är ganska många som är utklädda :) Jaja, hoppas på det iaf!

Igår gjorde jag och Linda nya uppgifter till Trumble, blev helt okej iaf :) Svårt attt komma på 48 st uppgifter!! Det var även under den tiden som Linda fick tärningen på läppen.



"En fransk, en amerikansk och en engelsk vampyr kom in på puben. De gick fram till bardisken för att beställa.
-En kopp varmt blod, tack! sa den franske vampyren. Han fick sitt blod och tog en klunk.
-En kopp varmt blod för mig också! sa den amerikanske vampyren. Han fick sin kopp och drack lite.
-En kopp varmt vatten för mig, sa den engelske vampyren.
Hans två vänner titta chockat på honom. Då tog den engelske vampyren fram en använd tampong ur fickan:
-Teatime, boys!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0