Torsdag - en dag rikare

Idag har jag kollat på "finding neverland", jag tycker om den :) Om en timme ungefär börjar jag jobba. Ska bli skönt :) Jag har dock inte packat inför helgen. Jag får göra det imorgon innan jag åker. Linda går ju i skolan till 13 och vi kan ju inte åka på fritidskortet förens vid 16 så det blir någongång efter det. Jag ska vara till ut bra bussar. Det gör ju inget om jag betalar resan till Skövde, hehe. Denna helgen kommer nog bli rolig, menar jag är ju med favoriten hela helgen så kan inte sluta dåligt ^^, Får hoppas bara att de visar patrik 1,5 :)

Igår fyllde min far 52 år. Gamla gubben ;)


kort inlägg, men ni får ändå ha det gött ;P

Kommentarer
Postat av: lindaaa

ja jag e ju ganska bra :D å d va ju en lyckad helg :D

2008-10-25 @ 16:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0