Onsdag - Linda

Just nu sitter jag hos Linda. Hon körde hit ;) Vi ska strax till Skövde för att lämna in bilen på besiktningen, hoppas den går igenom ;) Verkar oroväckande ;) Den är ju inte som den bör precis, iaf i min mening ;)

haha, råka skriva till Fredrik på msn från henne, ops!

Verae amicitiae sempiternae sunt l LOOOV! säger:
Hej pudding  ;)
Peaczzchkhii säger:
hej.. grattsi
Verae amicitiae sempiternae sunt l LOOOV! säger:
Åhh tack
Verae amicitiae sempiternae sunt l LOOOV! säger:
Hur visste du att jag förlorade min oskuld igår?  :O
Peaczzchkhii säger:
hehe, tänkte mer på körkort 
Verae amicitiae sempiternae sunt l LOOOV! säger:
JAHA okej
Verae amicitiae sempiternae sunt l LOOOV! säger:
ja tack 

Som tur var när Linda såg det, sa hon bara: "Du är skön du, hur kommer du på allt?" ^^


Men nu ska vi in till Skövde, inte va kvar i suntet ;)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: lindaaa

haha ja vad ska man säga, hade det varit nån annan som ja inte kände du skrivit till hade jag nog blivit sur... men jag har lärt mig att du e som du e å jag orkar inte bli sur, e bara jobbit :P

2008-10-30 @ 00:26:45
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Quartz

haha, i know you love me :E

2008-10-30 @ 00:29:48
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0