Tisdag - resa

Nu är då min lilla weekend-resa slut. Det har varit en bra helg med mycket stoj och skratt :)
Igår blev det även jobb på dagis :) Skulle jobbat idag också på morgonen, men blev inte så för den jag skulle gå för skulle till läkaren men det blev inställt. Och sen ville de att jag skulle jobba imorgon och på torsdag. Men kunde inga dagar utav de eftersom imorgon ska jag till hemvården och på torsdag blir det jobba som kontaktperson. Men fick jobb iaf nästa fredag, hehe. Allt på samma dagar, typiskt. Är glad att jag slapp jobba idag iaf, för jag har haft så jäkla ont i huvudet. Men efter 2 alvedon och en morgon framför tvn så är det rätt okej nu iaf.

Annars idag så har jag inte gjort så mycket mer än att satt på en tvättmaskin, samlat ihop all min tvätt och ska snart plocka ur diskmaskinen, duscha och hämta mitt paket på cdon.

Dags att börja igen
Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0