Måndag - ingen vidare dag

Idag är det måndag. Ny vecka. Ingen vidare bra start på veckan. Jag vakna med ont i huvudet(som verkligen inte är ovanligt för min del) och sen har det fortsatt hela dagen, jag har legat nerbäddat i soffan och sängen hela dagen, men det har inte velat släppa. Hatar det! Och jag och Tove som skulle testa vattengympa. Har verkligen sett fram emot det!

Förra veckan var en hektiskt vecka, det var i princip bara jobb. Var ledig en dag, den var skön :) I lördags efter allt jobb åkte jag till Engel på filmkväll :) Det var mysigt, mina flickor är så söta :) Blev inte så jätte sent men det räckte till, för när jag slängde mig i sängen somnade jag direkt. Och sovmorgon på söndagen var inte heller helt fel :)

Dock inte fullt så kul slut på söndagskvällen. Jag jobbade på demensen, och det var en vårdtagare som hade ätit sin egen avförning, gissa om  jag blev chockad av att se personen helt brun runt ansiktet när jag gick på larmet.  haha, blä!

Nu ska jag dra in till soffan igen.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: emelie

nä FY FAN va äkcligt :( hah innan du kom så hade vi värsta bajssnacket hemma hos mig. tove berättade om alla sina äckliga kunder på ica och vi andra om diverse saker haha ;D roligt att du kunde komma :) du och tove vill inte följa med mig och simma imorgon då? mormor skulle följt med mig men vet inte om hon orkar.

2008-10-21 @ 09:20:25
Postat av: Fia

Men eeeeuu! Sen blir jag nyfniken på vem det är också :D Haha.

2008-10-22 @ 12:45:43
URL: http://fiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0