Lördag - luktar jag?

Dagen efter. Mår faktiskt som vanligt bra. Härligt :) Igår var ganska roligt, det var ingen toppenkväll. Det var inte alls mycket folk ute. Och även om jag drack en hel del, så bet det aldrig riktigt tag i kroppen och gjorde den vild och galen.
Men man kan säga att kvällen var trevlig kort och gott.

Idag har jag fixat fram en doftgran att ha i bilen eftersom min "bil inte luktar som bil, den luktar.... du.." Vet inte om det är bra eller dåligt. De sa att de inte var dåligt menat, tolkar det allså som inte bra. Vad vet jag, tolka det hur du vill. Men jag har iaf fixat en gran! HA

Vad är det mer som hänt idag? Inget faktiskt, mamma och pappa tjatar så fort jag sätter mig ner ungefär att jag ska kolla i påsar, vika lakan, ta ut min tvätt.... Okej, så farligt som det låter kanske det inte är.

Pappa var lite knasig förut:
Mamma: "ehm, vi kanske ska köpa en förpackning med kycklingkebab..."
Pappa börjar sjunga och dansa med något snöre: "Eeeeen een en föörpaackning meeed meeed meed kyckliiiingkeeebab...."
Varpå jag utbrister: "man ser vart jag har fått mitt barnsliga och konstiga grejer ifrån iaf..."
pappa: "Vaddåra?" med ett stort leende.
haha

Nu ska jag fortsätta med korsord, börjar bli bättre nu iaf, enligt mig själv.
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHA du missförstår oss :D det är en BRA sak att eran bil luktar speciellt, det ger en olsson-känsla. eller ah. typ ;) det luktar INTE äckligt, och det gör inte du heller ;)

hoho din pappa är skön!

2008-10-29 @ 16:56:21
Postat av: Quartz

haha sicken tur då ;)

2008-10-29 @ 19:41:04
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0