Fredag - ska vi käka majs ihop?

Nu är det då denna fredag igen. Denna fredag som folk fylls med hopp för att det är helg och under helgen är man ledig. Och när man är ledig ska det hända så mycket, fest, kompisar  och dylikt. Min helg kommer inte fyllas med fest och partaj, men det kanske inte gör så jätte mycket. Blev ju ganska mycket förra lördagen, för oss alla, utom för Johanna. Det bör dock tilläggas att johanna inte festa med oss utan hos grannen, och bytte krog vid 1 på natten, annars skulle hon nog haft för mycket också. Men vad hände på utekvällen då? Jag träffa söta Emma, där det blev en hel del jäkla fyllesnack, of course! Träffa även Simone och Anja, tror att vi klämde in lite fyllesnack där också ja.  Var faktiskt många för övrigt som man känner lite bekant sådär. Jaja, hela kvällen var störtskön. Jocke blev utslängd också, värt att nämnas, så nu är inte Tove själv längre. Asp är dock redan fortfarande själv med att hamna i fyllecell. Det är riskabelt att festa med oss, haha.

Idag skulle jag ha jobbat, dock bara några få timmar. Men deras möte de skulle ha blev inställt så jag behövde inte komma om jag ville. Så jag stanna hemma, eftersom det var bara 180 kr det handla om ungefär. Men pappa blev nog glad för han börja beställa släpkärra, så idag ska vi röja i trädgården och inne. haha, underbara fredag! Hoppas det iaf blir räkor ikväll.

Imorgon kväll blir det nog filmkväll hos Engel, om jag inte får jobba. Pengar, pengar, pengar vill jag ha!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0