Fortfarande fredag

Ringde från jobbet och fråga om jag ville jobba i helgen, självklart! Så nu har jag jobba ikväll, imorgon på dagen och söndag kväll. Synd att det är på demensen bara, mycket roligare när den är hemtjänsten, där går tiden mycket fortare. Men men, gött att få jobb iaf :)

Så nu vet jag säkert att jag kan gå till filmkvällen imorgon hos engel iaf :) En halvtimme efter Margareta ringde till mig så ringde det från dagis igen:
"Ja, hej det var anne. Jo jag tänkte att du kanske ville jobba för mig i eftermiddag?"
"hmm, jag börjar 15,30 på haganäset"
"jaha, okej. Men då var det inget, jag tänkte att när du inte fick jobba i morse så kunde jag gått hem tidigare"
"jaha okej, hehe."

Har precis hämtat släpkärran nu. Ska snart hjälpa pappa att lasta. Snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0