Torsdag - Jävla Göteborg

Jag är helt jäkla slut, jag har ont i huvudet, ont i ögonen och det spänner i käken. Jag somna väldigt sent i natt (inte för att jag var uppe eller nått sånt, nej jag befann mig i sängen redan vid tolv). Och när jag väl har sovit har jag drömt om Göteborg, i två jäkla nätter!

Igår natt skulle jag, Linda och Karl till Göteborg. Men det var en stor folksamling vid platån(?) så jag och Linda gick en väg och upp på tåget och Karl en annan. Så vi såg när Karl höll på att virra omkring där ute och han missa tåget. Så han skulle gå på nästa och vi gick av vid nästa. Alla hade en maträtt med mig. Jag hade tacos, jag hade dock inget ställe att laga maten på. Sen kom jag och Linda på att tåget kanske inte stanna där vi var nästa gång. Sen kommer jag inte ihåg något mer. Jag kanske inte vill komma ihåg något mer.

Iallafall så måste jag ha tagit mig till Göteborg för nu var jag där. Bara jag. Linda och Karl fick säkert några av sina sexdrömmar uppfyllda på någon sunkigt, gammalt och billigt hotell. Jag befann mig iaf mitt i stan och jag skulle ta mig till Brunnsparken. INTE HELT LÄTT I SINA DRÖMMAR KAN JAG TALA OM! (tror jag hade två dagar i göteborg i natt) första dagen hade jag stuntat i att leta spårvagn utan gått, var tydligen jättelångt om jag fatta det rätt.Och nästa dag så sprang jag runt för att hitta en spårvagn till brunnsparken. Sen träffa jag massor med kompisar/klasskompisar men ingen visste vilken nummer man skulle ta. Och jag fråga andra personer, vilket de inte heller visste (kom igen, ALLA i Göteborg vet vilken jäkla spårvagn man ska ta, det är någon Göteborgarna har inprintat i deras sifferminne! Så kom fasen inte och säg att ni inte vet, men detta är ju trots allt drömmar så brunnsparken kanske var något lösaktigt getto som alla ville glömma bort, ingen visste nummret dit och de som visste ville säkert inte säga det för de skämdes!)   Så jag drog till något ställe och fråga en chafför (person som jag också känner inom jobbet) och hon sa R och drog därifrån! Vart fan ligger R?!?!

Så jag är helt slut i kroppen. Har inte blivit inringd denna vecka (jobba söndags kväll senast) och tror ni inte på själva fan att de ringer idag? "Hej, vill du jobba ikväll?" Åhhh, attans. Ni skulle ringt igår, så jag sa "jag mår inget bra idag, så jag måste tyvärr säga nej...". Attans jag vill jobba, men inte ikväll. För jag vet att detta inte kommer ge sig i första taget, som vanligt. Nog om det!

Annars denna vecka har det inte hänt en dugg. Förutom några kvällar med Johanna, Jimmy och Fredrik. Mamma och pappa har varit hemma hela veckan eftersom de har varit sjuka och nu misstänker jag att de är "sjuka". Men vad vet jag. Pappa har iaf tagit feber, vilken han har haft. Medans mamma lever på hoppet att hon har, tror inte hon har tagit febern en enda gång! Men hon har ju iaf inte varit pigg och idag ska hon iväg på jobb tills imorgon.

Oj, mycket negativa tankar som skulle ut här idag!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: lindaaa

haha vilka sexdrömmar :P

2008-11-06 @ 22:19:49
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Quartz

haha, jag vet väl inte vad ni har för sexdrömmar heller(förutom en) ;P

2008-11-06 @ 22:57:06
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0