Tisdag - Undersök mig, ta mig, lämna mig

Idag har jag varit på möte med min "chef", så nu mera har jag höjt så jag är kontaktperson yttiligare 3 timmar i månaden utöver de timmar jag hade innan. Känns bra :)
Annars idag har det inte hänt alls mycket, jag har varit hos Johanna med Fredrik och Kicki. Vi spela hollywood och kolla på andra avenyn i vanlig ordning :) Fast dock en halvtimme tidigare än vi brukar göra! Det ni, förändringar! 
Förra veckan körde vi en EXTREM-hollywood omgång. Vi körde med 4(!!!) kortlekar. Det tog ungefär 4-5 timmar, för ett kortspel. haha. Jag kom hem 4 på natten :P Tur var blev jag inte inringd dagen efter.

I jobb väg har det varit lugnt hittills, eller jag jobbade igår och idag har jag varit på möte, men det känns som jag inte jobbat på länge. Jag skulle få lite tider imorgon iaf, insideinformation från mamma att bemaningen skulle ringa imorgon för tider nästa vecka, skönt att jobba :)

Imorgon ska jag baka lussekatter. Jag såg ett recept i mammas tidning där man kunde gör lite smått och gott. Kan jag bjuda Johanna and the gang på imorgon under kortspelet, eftersom vi inte brukar äta så mycket kakor i detta hus :(

Fick bilder från Sofia på mitt USB-minne. Jag är sugen på att börja med GI igen, men jag vet inte om jag känner ett riktigt "JA NU KÖR VI GI, NU BLIR DET FÖR I HELVETE INGA KOLHYDRATER!!!" Förra gången så gick man ju bara upp så fort man börja med kolhydrater igen. Vi får se..

I helgen ska jag dra till Fia. Bara hon och jag en hel helg! Kan det bli bättre? Skulle inte tro det!! Karl släpar ju med Jonas på dreamhack torsdag-söndag, så jag lova Fia lite sällskap ^^ Vi prata om att gå på bio, mirrors.


Jag vill åka utomlands, ska vi resa?


Kommentarer
Postat av: Fia

Vi kan peppa varann på någon bantningsmetod. :P Dock vill jag inte köra GI igen, man går som sagt upp igen.

Vi kan jobba som au pair nästa år, då har vi både jobb och är utomlands, bra va? ;D

2008-11-26 @ 15:21:11
URL: http://fiun.blogg.se/
Postat av: Quartz

Men jag ska ju plugga nästa år hade jag tänkt :/

2008-11-27 @ 01:32:10
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Fia

Äsch då, kan du vänta ett år till med. ;)

2008-11-27 @ 14:31:05
URL: http://fiun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0