Lördag - klant

Uja, i onsdags var jag hemma hos Johanna och spela kort. Fredrik gick hem vid 12 eftersom han hade skola dagen efter, men jag och johanna skulle spela lite till. Jag kom hem halv 3.

Lördagen så väcktes jag av att mobilen ringde 06.40, det var bemaningen som fråga om jag ville jobba. Jag sa ja.
Som ni förstår var jag väldigt trött vid 16 när jag sluta jobbet. Men jag tänkte att det inte är någon ide att sova under dagen eftersom jag inte skulle kunna somna senare då. Men vid 20 drog jag iväg till Johanna igen för att spela kort. Och det slutade klockan 4. Eftersom alla var lediga dagen efter. Trodde jag, det blev jobb 7-16.
Haha, om jag hade varit trött innan kan ni tänka er att jag var trött igår, haha. Mina ögon var helt konstiga när jag satt vid datorn så jag var tvungen att lägga mig och sova. Sen på kvällen kom Fia :)

Och idag drog vi in till Skövde, där vi gick på esplanaden. Hitta allt lite smått och gott :) Och det var ju rabatt på nästintill allt iom nyöppnat, men det var mycket folk också. Och sen ikväll så gick vi på bio, mirrors. Den var bra :) Dock var slutet lite knasigt och lite dåligt men men.
Ja köpte en liten popcorn, jag hade "käkat" upp den innan reklamen var slut. Jag råkade dock hälla ut mer än hälften på golvet innan reklamen börjat. Så fick bara lite bottenskrap av popcornen. Haha, så jäkla typsikt mig!

Lev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0