Fredag - 80tal

Pappa hade laddat hem ABBA, så han skulle sätta igång lite i stora rummet. Vilket sluta med en tväling. Eftersom jag satt och lyssna på musik så var jag tvungen att höja så jag inte hörde ABBA, och då var han tvungen att höja och då var jag tvungen att höja osv. Till slut höjde pappa så mycket att det lät förbannat mycket så jag bröla på med "Celebration - Kool and the gang" så det överrösta pappas ABBA.

Efter någon minut så hoppa jag högt i stolen när pappa kommer in i rummet snabbt och lite dansande och skriker: "HÖÖÖÖÖÖR DU NÅGOT ELLEEEEER?!?!???!?!"

En fredag hos Olsson!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Låter som du och din pappa har riktigt trevliga små spelstunder ;P

2008-11-25 @ 23:00:38
URL: http://fridabeckmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0