Torsdag - morgonen efter valborg

"Oxen 20/4 - 21/5

Dagshoroskop - torsdag 1 maj

Det är dags att bli klar över vad du vill för egen del framöver. Livets goda kommer till dig när du är beslutsam, målmedveten och ihärdig. "



Nu är det dags för en ny månad igen. Och en ganska bra sådan också, inte bara för att jag, Tove och morfar fyller år utan även i maj månad brukar även vädret komma igång på riktigt  :) Härligt när man känner för varje dag som går att det blir varmare :)
Men i maj är det som sagt min födelsedag, 19 år. Det är inte dåligt det! Födelsedagen infinner sig om 20 dagar, kom ihåg att gratta mig ;P

Inatt drömde jag att jag var dödsdömd i Thailand. haha, det satte sig i hjärnan när jag vakna och jag låg och fundera på vad jag inte hunnit göra än. Och sen gick jag även runt med en hundvalp i famnen som bara kissa hela tiden.

Valborg "firades" med att Jonas och Fia åt mat hos oss. De fick även kläder som vi köpt till dom i Thailand. Och ett överkast fick de också, hoppas de använder det väl för det vägde bly! Fia och Jonas skulle dra till Kåren, kan erkänna att jag var jäkligt sugen på att följa med och blev ju inte minde sugen när de fråga om jag ville följa med ganska ofta. haha. Men jag var hos Tove (Oscar och Linda var också med) och vi spela spel och åt middag. Men vi hade det också roligt :) Vi spelade "Med vilda gester" och "med andra ord", de är två spel jag verkligen kan rekommendera, det är roliga varje gång! Spelade hos Asp fösta gången, blev tokkär i spelen och köpte dom själv ^^
När jag skrev asp påminde det om igår på med andra ord:
Oscar: "Det är en stad i Amerika. Din kompis Daniel som bor i Trollhättan. Hans efternamn...."
Linda: "Ehh, jag vet inte. Salt Lake City??"


Nu ska jag fortsätta att kolla på andra avenyn. Jag har en hel del avsnitt att beta av.
Farväl


Kommentarer
Postat av: Tove

HAHAHAHAHAHAHAHAHA salt lake city :D:D

2008-05-02 @ 02:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0