Söndag - En ny vecka framför mina fötter

Den jobbiga veckan är förbi! Skönt, och jag klara den rätt så bra faktiskt ;)
Denna vecka som kommer är det inte så mycket, men veckan efter det är det fullt upp igen, då är det 4-5 prov. Låter mindre lockande, men jag kanske för en gångs skull börja i tid? Vi får se!

Imorgon ska vi till högskolan i Skövde med klassen. Jonas sa att det nog inte är så mycket folk där iom att det är tentatider nu :P Förhoppningsviss behöver vi inte åka till skolan efter vi varit där (men är förvånad om vi slapp). Efter skolan kommer iaf Tove hit och ska sova hos mig.

Och gissa vad det är för speciellt på tisdag då? Det är såklart min födelsedag :D hihi
Hoppas jag får en kamera och en cykel. plattång vore också roligt. hehe. Men jag måste ju få något på studenten också :P

I fredags var jag med Tove. Vi färgade  och lockade hennes hår. Jag tyckte det var sött i lockigt men det tyckte inte hon. hehe.
Igår åka jag till Jonas och Fia. Fredrik och Emil kom också. Vi hade roligt, även om det var lite stelt ibland kanske :P
Idag har jag inte gjort något, eller jag har möblerat och städat lite smått. Och sen jag faktiskt gjort mina studentkort idag. Nu ska jag bara skriva kuverten till de.

Hoppas ni har det bra
Haj!

Kommentarer
Postat av: Tove

jag såg ju för jävlig ut i lockigt;) haha

2008-05-21 @ 22:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0