Söndag - nackspärr

Ojoj, nu var det redan söndag. Tiden går jäkligt fort. Snart fyller jag år (9 dagar) och snart tar jag studenten (ungefär en månad). Min och Toves artonårsfest var för 1 år sen, vem kan tro det? Känns som det var igår. Men får se om nittonårsfesten slår artonårsfesten :P

I fredags var det grillfest hemma hos Fredrik. Det var en helt okej fest. Fast det känndes som festen aldrig riktigt kom igång. Jag drog hem vid halv 3.
Igår kväll var jag med Linda (hon var själv hemma så hon ville ha sällskap med världens bästa Emelie, hon sa typ så), vi lagade mat, busade ute och kollade på film. Vi kollade på "Surfs up" och "thw wedding crashes". Tycker om den där Linda, tur att vi började ta sällskap till skolan i trean/fyran. Vi har haft mycket kul genom åren!

Nu sitter jag ute på altanen, jag skulle jobba med mitt projekt var det tänkt. Men jag fastnade här när jag skulle kolla om internet fungerade ute på altanen :P Men nu får jag se till att börja jobba med projektet och svenskan.
Det som ska göras nästa vecka är:
Onsdag: skrivdelen i nationellt i engelska b
Torsdag: Hör och läsövningen i nationellt engelska b, inlämning av samhällkunskapen
Fredag: muntligadelen av nationellt i svenska b, inlämning av projektet

Ingen vidare vecka kommer det bli, ser inte fram emot den. Dock helgen kommer nog bli rolig, iaf på lördagen. Jag och Fia ska hitta på något med jonas och petersson :) Blir nog roligt förhoppningsvis :)

Nu ska jag se till att börja med projektet, så jag kanske kommer bli klar med den någolunda.
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tove

klart att nittonårsfesten slår atronårsfesten!

2008-05-13 @ 22:58:53
Postat av: Tove

Klart att nittonårsfesten slår artonårsfesten!

2008-05-13 @ 22:59:51
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0