Onsdag - kort inlägg

Idag ska jag skriva nationellt prov i engelska B som jag har släppandes efter mig sen resan. Usch, jag vill inte. Jag är kass på engelska. Imorgon är det ett till nationellt prov i engelska B fast hör och läsförståelsen plus en inlämning i samhällen. Och på fredag har jag muntligt nationellt i svenska B och inlämning av projektarbete. Vilken underbar vecka det inte är! Chansar på att jag är trött på fredag. Men efter det är det inte alls mycket som är kvar att göras: historiaprov, naturprov, redovisning av projektet. Sen vet jag inte om det blir något mer prov, kanske ett samhällsprov. Men skit samma.

På fredag har Tove bjudit in mig på middag. Trevligt :E
Och på lördag ska jag och Fia mm hitta på något :)
Trevlig helg :D


Nu ska jag åka till skolan :P
Jag skriver kanske mer ikväll
Ha det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0