Måndag - "Jag? Stressad?!?"

Ojoj, länge sen ett inlägg blev skrivet. Torsdags om jag inte minns fel, kan vara fredag kanske. Idag orkar jag inte lägga in mitt horoskop. Men det har faktiskt inte hänt så mycket här hos mig sen jag skrev sist.

Fast i lördags var det film-/tjejkväll hemma hos Linda :) Trevligt trevligt! Och i söndags jobba jag lite och på kvällen kände jag att jag var sugen på att göra lite LineArt så det drog jag igång med igen. Gör en bild på Fia och Jonas. Fia blev jag nöjd med, men Jonas blev inte alls bra :( Men det är något att jobba på, men kommer nog ta en tag att göra klart den bilden, för jag har ganska mycket i skolan nu. Är man borta länge får man stå sitt kast :P

Idag har jag iaf pluggat. Jag har naturkunskap B-prov imorgon som de gjorde när jag var borta. Det är om nerver, hjärnan, skellet, leder m.m. Det var ett litet prov för att vara den läraren vi har. Skönt det! Men jag hoppas att jag kan det nu iaf (läst det två gånger). Jag har ingen ork eller motivation för att plugga nu. Och det är verkligen inte bra, för det är nu på slutet som jag behöver hålla uppe mina VG / MVG. Svenskan gav jag upp att få mer än G redan i ettan, haha. Jag och Emma är som sagt ett G-barn i svenska.
Men jag friska upp mitt pluggande med en promenad med Fredrik (hans vän som vi möte hängde och på), alltid skönt med frisk luft som paus ;)

Imorgon efter skolan är det utflykt med Linda, Tove och Engel. Fast det blir inte lång utflykt för min del, för jag måste göra projektet. Det ska vara klart om 10 dagar (jag har 10-15 faktasidor att skriva, sammanfattning, slutdiskution, motivera mitt arbete, inledning, problemlösning, muntliga redovisningen ska vara förberedd och en massa annat runt om kvar att göra), så jag har lite bråttom med det. Men jag ska se till att fixa det här! (i mina tankar låter det ungefär såhär när jag skrev det sista "YEAH, IN YOUR DREAMS, BITCH!") Jag är väldigt lugn.

Och jag lyckades även försova mig imorse. Den svenska Guden måste tycka att jag gjorde något helt fördjävligt i Thailand eller nått!!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Tove

det är bara att kämpa på med projektet. jag har jobbat hårt med mitt idag med:)

2008-05-05 @ 22:19:25
URL: http://toveahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0